ais putih fotopages

By: Ciptho Jaafar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 3-Mar-2008 12:32 Email | Share | | Bookmark
Selepas sekian lama..

 




Salam...

Latest dari ku di labuan sejak sekian lama...


Wednesday, 31-Oct-2007 12:40 Email | Share | | Bookmark
Edisi Beberapa minggu selepas raya..keke

 




just entry di kala boring..


Tuesday, 2-Oct-2007 00:12 Email | Share | | Bookmark
Sampul..

 


sampul nama di beri..


Friday, 28-Sep-2007 06:43 Email | Share | | Bookmark
Hujan..

 
Assalamualaikum..

Dalam dua tiga hari ini..hujan saja yang melanda bumi labuan..rahmat Ilahi..hehe..

Tadi solat jumaat..khutbah citer pasal nuzul al-quran..insya Allah akan di sambut esok..mari membaca quran..hehe..

ok lah guys..itu saja dulu..



Thursday, 27-Sep-2007 01:20 Email | Share | | Bookmark
Daku di Malaysia....

 
 
Assalamualaikum...

Lama sungguh daku tak apdet fotopages ku ini..sejak balek mesia nih..kamera aku di bungkus elok saje..tak berpakai mane..jadi bile ku terasa boring2 tempoh hari..aku pun mengeleuarkan teman rapat aku nih tika aku di morocco dulu..kekeke

Tembak sana sini..macam tak pandai amik gambar aku di buat nya..bila dah lama tak pegang kamera..(selalu nya mmg tak pandai pun.. )

oleh itu kengkawan semua..saja nak bagitau..mungkin ade dah yang tau..bahawa saya ketika ini berada di malaysia..tanah airku terchenta..hiks hiks





[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net