ais putih fotopages

By: Ciptho Jaafar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Friday, 28-Apr-2006 05:31 Email | Share | | Bookmark
Tamadun berganti ganti..

 


nih gambar lame..kota lama kat kenitra..saje nak mengapdate..kesian nengok fp tak berapdate..


Monday, 24-Apr-2006 22:24 Email | Share | | Bookmark
Rain rain n rain





haha..tadi pegi skolah..hujan separa lebat..maka lama dah aku tak amik gambar..jadi aku suh lah kawan aku keyroul amek gambar aku..kihkihkih..wokeh..ade xm neh nanti..so ada masa nnt aku akan buat entry lagi laa..


Wednesday, 19-Apr-2006 23:21 Email | Share | | Bookmark
Zooming Keldai Morocco..



Assalamualaikum..

kalau kat malaysia semua sibuk ngan zooming kat zoo negara..maka diriku pun sibuk zooming keldai morocco..hehehe..



Saturday, 15-Apr-2006 16:43 Email | Share | | Bookmark
Duit



Just edit edit gambar di hujung minggu..duit syiling maroc..tambah sket ngan quote tuh.. ..meh trus berseni dengan photo..

Intensive Care
ais-putih


Thursday, 13-Apr-2006 20:34 Email | Share | | Bookmark
Parabola rumah ku di servis..

 
 
 
View all 6 photos...


bermula lah kesah bila satu hari bila aku nak tengok tb..gambar tak kuar kat tb..cek2 tb pun elok lagi..cek2 receiver tuh pun okay lagi..oleh keranan sibuk kelas..aku pun tangguh seminggu lepas tu.. baru lah dapat suh orang servis parabola rumah ku ini..

bila orang tuh cek..motor yang buat antenna tuh pusing kiri kanan patah..patut laa tak kuar gambar..sebab antenna tuh taleh pusing2 dah..maka gi lah beli motor dia..(gambar atas tuh)..made in german lagi.. ..



nih lah abang2 yang buat kerja tuh..yang belah ujung sana nama khalid..yang belah dekat sini..nama mohammad..yang diorang pegang tuh lah antenna parabola rumah ku..besar ker kecik?.. ..jenama gold vision surprise..dapat lah dalam 2000 cenel gitu..all over the world punya cenel



haa..ini pula bende yang menyebabkan kerosakan..bahan bukti.. ..tapi tak dapat cap jari sapa yang merosakkannya..ada pakar CSI..?.. ..okay itu saja dari ku untuk kali ini..

wasallam


[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net