ais putih fotopages

By: Ciptho Jaafar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 16-Mar-2007 01:08 Email | Share | | Bookmark
Im Back dengan jawapan tag tag..hahaha..

 
Assalamualaikum..

banyak aku kena tag..ade lah dalam 2-3-4 orang gitu yang suh aku buat 6 benda ganjil tentang diri ku..hehe..kalau tak silap..

6 benda ganjil tersebut adalh seperti berikut :

6.1 : Suruh kawan buat homework masa tadika..(last last di dapati bersalah oleh kedua ibu bapaku)

6.2 : Sungguh tidak suka pada ketinggian..gayattimophobia..



6.3 : Masih tidak pandai memandu kereta di umur 22 tahun..

6.4 : Selalu kena (sleep paralysis) di himpit terhimpit ketika tidur..aiyaarrkk



6.5 : Hidup selama 22 tahun, dan hanya pernah memakai 3 jam tangan..casio ketika 15 tahun, adidas(ori beb) 17 tahun,rolex(tepi jalan) 20 tahun. semua nya rosak..skrg pakai jam dekat henpon..

6.6 : mendapat jahitan di muka..sebab kene kaca ketika saya tidur..haha..(orang main bola tampar..kene cermin..dan cermin hempap saya..maka berdarah kepala ku..perghh)

ok kut tuh..haha..30 minit nak pikir benda nih sajo..



Quote:
ini pulak gambar kerja saya selama saya menghilang ini..sebab saya tunggu bawang ini keluar daun yang hehijo tuhu..adalah dalam seminggu dua jugak..nak seribu daya kan..

saya hanya letakkan bawang di dalam bekas air.untuk dia subur sentiasa..haha..aku gamble letak dalam air jer..Alhamdulillah..keluar jugak daun tuh akhirnya..

dan sekrang..bawang tersebut masih lagi di dalamm bekas air..nanti kalau dah besar sikit..saya akan tembak dia sekali lagi..hehehe..

enjoys frenn..


Sunday, 4-Mar-2007 11:58 Email | Share | | Bookmark
Lunar eclipse

 
assalamualaikum

kalau tgk entry sebelum nih tuh..aku ade hajat nak ngambil gambar bulan engambang bak si putri putri itu..

tapi bila petang tuh..aku dengar kawan aku cakap..yang gerhana bulan malam neh..mule 8.15..aku pun jadi malas lah pulak nak naik atas bumbung tuh..hehe..

tapi aku kluar kejap lebih kurang jam 9.30 gitu..aku tgk bulan tuh..dah kene tutup 1/5 dari yg bulat tuh lah..aii ku kate..lame gak neh..hehe

lepas tuh aku tak peduli dah..aku main main kompiter..stadi2..sampai jam 12 malam..aku terdetik..ehh..bukan senang nak jumpe gerhana bulan..kang skali jumpe..dah bejanggut baru timbl skali lagik..hehe

aku pun bergegas lah terus naik ke atas bumbung..dengan jubah ku..same ngan kamera..ngan kaki tiga..gi lah naik atas bumbung nun..

bulan kene tutup dah..hehe..golap aje..tapi bulan mase tuh warne merah2 skit..aku pun tembak..dan turun smule..hehe..





nih pulak NASA kate :

Quote:
Can't wait until 2025? The next eclipse is right around the corner: Saturday, March 3, 2007. Stuck on Earth, we can't see the ring of fire, but we can see the red glow it produces on the moon. The phenomenon will be visible from parts of all seven continents including the eastern half of North America.


Above: A visibility map of the March 3, 2007, total lunar eclipse. Credit: Fred Espenak, NASA/GSFC.


Friday, 2-Mar-2007 14:50 Email | Share | | Bookmark
Edisi Jumaat 2

 
Assalamualalaikum..



think think..

p/s: org kate setiap kali 15 haribulan dalam bulan hijrah nun..bulan akan mengambang penuh..mari ambil gambar bulan penuh..


Wednesday, 21-Feb-2007 16:59 Email | Share | | Bookmark
ceuta 2

 








enjoys frenn..


Friday, 16-Feb-2007 23:39 Email | Share | | Bookmark
Ceuta,Spain

 
 








Quote:

salam..pic pic di ceuta spain..lain kali upload lagik..ade lagik gambar..tungguuu..


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net