ais putih fotopages

By: Ciptho Jaafar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 6-Dec-2006 21:45 Email | Share | | Bookmark
The Aerial



Quote:
Assalamualaikum

alhamdulillah..exam daku berjalan dengan baik..hehe..ponat jugak lah..

yosh..sempena itu..masa rehat pun dah ade..ku pun bermain2 dengan kamera..dan potoshop ni lah..saje nenakal..

angan angan nak jadi(pengarah pilem)(pelakon)(dan sebagainya dari peranan dalam mubie)..so aku buat lah poster mubie neh..ade gak lah tertera nama ku..ku pilih the aerial sebagai tajuk mubi..sebab ku ade gambar ariel..pilem yang psiko2+horor gitu..hahaha..nak gelak pon ado

my name dalam poster
-eto wiryawan
-ciptho wiryawan
-ais putih

nama tak wujud di dunia ini..kecuali kebetulan :
-hazel de ferisha
-laila aish rai
-lavache kiri production



Tuesday, 28-Nov-2006 15:11 Email | Share | | Bookmark
Cuti Exam..


Quote:
Ni orang mesia kate..bleh buat ubat..tapi ku tak tahu ape name nyer..dan ape guna nyer..hehehe



Quote:
haa seingat aku..kawan aku kate bulih buat..tuk pompuan lepas melahirkan anak..ker ape ntah..



Quote:
ade sesiapa yang tahu tak ape namanya dan apa guna nya mender neh..hiksss


Quote:
ku tak mengupload gegambor dalam masa dua minggu lepas dalam bulan disember..sebab ku berexam.."test exam jerk"..tapi namanya exam..hehehe..konalah ngadap buku..hiiiyakk..okeh..jumpa lagi di edisi akan datang..


Sunday, 26-Nov-2006 09:30 Email | Share | | Bookmark
Bangun awal + kamera = Oren


Quote:
pagi tuh..ku kepantai..nak amik gambar matahari naik..sampai duduk tepi pantai..dan ambik ini gambar dulu..



Quote:
lepas tuh amik lagi..prahu ker bot tuh..sedang lalu lintas di trafik laut..hikss



Quote:
ini jerk satu2 nyer yg ok bagi aku..yang lain..sudah di recycle bin..aiyark



Quote:
ambik gambar burung..susah banget..


Friday, 24-Nov-2006 16:42 Email | Share | | Bookmark
Think.Hope.Future



Quote:

Assalamualaikum..

Jumaat dah yer..hari jumaat ku tade kelas..jadi duduk rumah sajo..ku rancang sabtu@ahad neh nak tangkap gambar matahari naik..tapi ngan kamera neh..ku rase mesti ade teknik nyer..

tolong sifu2 skalian..ape care nyer..nak ngambil gambau matahari naik..

*cuaca disini..(nak ujan dan sojuks)


Thursday, 23-Nov-2006 18:42 Email | Share | | Bookmark
Promote..talian bebas tol..1234567890



Quote:

Assalamualaikum

Kelas ku hari ni asalnya ada 3..tapi jadi satu saja..sebab nya..pelajar2 nih buat mogok sebab duit biasiswa tak masuk lagi..jadi nyer diorang..buat lah arahan ke sluruh peljar supaya jangan masuk kelas..sebagai tanda protes..

Kelas aku time tuh..ade jerk kelas...arab pun tak kesah sangat..yang satu kelas sama aku nih laa..skali puak puak mogok neh..pi masuk kelas..time2 lect lancar bagi khutbah nyer tuh..hikss..diorang masuk..sambil tepuk2 tangan dan nyanyi2 protes gitulah..

Mengakibatkan sore ustat pun tenggelam dek penyanyi protes neh..ade lah dalam 10 orang masuk dalam kelas tuh..dan 60 orang kat luar..kalau koir sekolah tuh ramai nyer..hiikss..

Inilah morocco...kuasa pelaja sungguh kuat..rasanya OULED KENITRA juga pernah merasainya..apa kata Ouled..??



Quote:
haa..ade ku minta pandangan ouled..nih laa pandangan nyer..

Ouled Kenitra kata..."Huququna mughtasobah...fanadilou ya tholabah....' sambil bertepuk tangan dan menepuk buku mengelilingi jamiah dari satu mudarraj ke satu mudarraj dan satu kelas ke satu kelas. enta patut amik gambar diorang tu pasal itu sejarah yg cukup besar. pengalaman pahit masa tahun satu pada hari peksa. diorang ni badigol sood betul pi buat idrab kerana kertas soalan ada masuk bab feqah yang tidak diajar/masuk dlm muqarrar. akhirnya dekan buat pebgunguman haritu semua gagal dalam kertas tersebut naya betul. esoknya diorang buat idrab lagi dan satu lagi pengunguman gagal dibuat. ikut undang2 kalau gagal 2 hari camtu kira gagal semua dan kena ulang tahun depan. menyesal jugak diorang. lepas satu rundingan kertas hari tu dibenar ulang beberapa hari lagi...alahai mujurlah tak fail...


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net